7 Mart 2011 Pazartesi

merhaba..

bir soğuk rüzgar var tam kıçımdan vuruyor..tam ısındım diyorum rüzgar tekrar vuruyor..çok su içiyorum su içtikçe midem bulanıyor..başım dönüyor sürekli..oram buram ağrıyor..iliklerime kadar üşüyorum sonra terliyorum..fiziksel çözünme yaşayacam galiba..hani kar yağar ya..işte burada yağıyor..ben bere takamıyorum..takmam zaten..kalpak gibi saçım var..saçım olmasa da kalpak takardım..beyazından..moskof işi..neyse karlar düşer..düşer düşer saçıma..sonra erir derine işler ya..işte o benim ebemin ölüm fermanı olabilir..hasta eder beni..ama hastayım zaten..ben ona aşığım o başkasına..olsun..bugün nedendir bilemedim..bir şarkı mırıldandım..fabrika kızı..birkaç kez dinlemişimdir..bilinçaltı olayı..hasta insanlardır onlar..yoksa yazamazlar..normal insan güzel yazamaz..bir de aşkı hiç yazamaz..çocukluk aşkım hukuk okuyor..hala güzel..hoş kuzen deriz birbirimize bayramdan bayrama..sanki beynimde mikser çalışıyor..hem zihnimi karıştırıyor..hem de canımı acıtıyor..hay bu teknolojinin..bir de bunu sonradan ekliyorum..yarın birçok yerde şu yazacak..ezel müthiş sevişme sahnesi..yasaklıyorum.. fabrikada tütün sarar..lala lay lay la lay lay..

sağlıcakla kalın..

Hiç yorum yok: