13 Mart 2011 Pazar

merhaba..

birçok şey var aklımda..ama ben japonyadaki depremin beni ne kadar üzdüğünü ifade edemeyeceğimi söylemek istiyorum..bir de olası bir depremde ülkemizde yaşanacakları düşündüm ürperdim..ahmak bir toplumuz..ne biz ders alıyoruz..ne de yönetenler..


*bugün bu fotoğrafı gazetede gördüm..biri bordeaux adliyesi..diğeri avrupanın en büyüğü olan çağlayandaki adliye..yahu estetik denen olgudan ne kadar uzağız..beton yığınlarıyla övünürken birazda mimarlık harikası binalar oluşturmanın peşinde koşsak..hoş heykele ucube diyen bir zihniyet bunu da pek umursamaz ya..çok gidesim var bu ülkeden..bir kıl kuyruğun bu ülkede sana hayrandı dediğini duyar gibi oldum..ya da o ses tam da benim içimden geliyor..ben hayran olduğum için mi burda yaşıyorum..hem de gebze bölgesinde..tamam zamanı gelince gidilecek..

*halk müziğini bilmek gerekir bence..ileri gittim bilmemek eksikliktir..çok okuyun..şiir okumak zordur..

*ibo ölmüş galiba..saat 3 yoğun bakım falan diyorlarda..ölmesin yazık..ama bence ölmüş..kendisini sevmemem ölmesini istemem anlamına da gelmez..insan..

sağlıcakla kalın..

2 yorum:

. dedi ki...

benim asıl sinirime gidense japonyadaki 10.000 kayıp yerine inciğine cıncığına kadar bültenlerde tatlısesin konuşulması. ateş düştüğü yeri yakar derler ya, doğruymuş.

agin dedi ki...

görümce*

hep öyleydi zaten..hayır yarın olası bir depremde ya ölecez ya açıkta kalcaz kimin umrunda..ne kimin umrunda ki zaten..saldım çayıra mevlam kayıra..iki kıvır haber ol salla..