14 Mart 2011 Pazartesi

merhaba..

bakın koçla sohbet ederken söylediğim söze..yaşadıklarını anlamayanlar okuduklarını nasıl anlasınlar ki gibi bir cümleydi..kendime yoğun bir okuma dönemine veriyorum..bir süredir okumadığım günlük gazetemi de okuyorum..efendim ne mi okuyorum günlük gazete..radikal alırım her gün..ikinci bir gazeteyi okuyabileceğimi düşündüğüm gün cumhuriyet, birgün, taraf gazetelerinden birini alırım yahut bir apartmanın önünden zaman aşırırım..neyse işte..zaten diğer gaztelere ve yerel basına netten bakıyorum..nereye gelmişim gazeteden..çok okumam gereken kitap var..bir de elimde mevcut olup okumadıklarım var henüz..g.garica marquezin benim hüzün orospularım adlı kitabını verdiğim kuzenimside kaldı kitap..işin ters tarafı adamla konuşmuyoruz..ben konuşuyordum baktım o konuşmuyor..büyüklerin sorunlarından kendine pay kapmış dingil..neyse efendim ben kitabımı istiyorum..nasıl bir gaflette bulundum da verdim ben o kitabı ya..artık paramda yok ki alayım..eskiden zengin çocuğuydum..kodomandım istediğimi alıyordum..şimdi emekli çocuğuyum..bakkala borcum var..eskidende vardı..aginin bakkala borcu tüm dinlerin kuralı gibi birşey..neyse bu hafta kapatam borcumu..kapatam dedim de çanakkaleyi de özlemişin ben be ya..bu hafta kitabımı da almalıyım..bir de bizim sınav yerleri belli oldu..yaşadığım yerde de sınav yapılacakken..benim kilometrelerce uzakta sınava girmeme neden olan ösym..bütün kötü lafları hak ediyorsun..tabi ösym nin gıyabında yönetenlere küfür ediyorum..facebook unu kullandığım arkadaşım bazen haz etmediğim varlıkları arkadaş olarak kabul ediyor sinir oluyorum..bir de kışın domates yiyen insanlar siz ölseniz acımam ha..bir de hıyar yiyin..kış sebzesi yesenize..yazın bile yenmezken onlar..az çok bilirim..o mesele yanii..herşeyi mevsiminde yiyin..aya baktım seni gördüm sana baktım ayı gördüm..bir de haydar haydar denen şarkıyı severim ben..of bir de rakı balık sofrası..deniz kokusu..gün batıyor..hani biraz da aşıksın..müzeyyen senar iyi söyler..ama bunu da ruhi su dan dinlicez..dinleyin lan..

sağlıcakla kalın..

Hiç yorum yok: