24 Mart 2011 Perşembe

merhaba..

az kaldı..bu pazar izmitte bir dağ başında sınava gireceğim..iyi olur umarım..hep umuyorum..iyi giden bir bok yok çünkü..sınav sonrası hiçbir şey bitmiyor ikinci sınavlar ki geçen sene benim takıldığım sınavlar beni bekliyor olacak..ama bu sınav sonrası kendime biraz zaman ayırmak istiyorum..buna ihtiyacım var..bazı takıntılarım vardır..takıntı da denemeyebilir bunlara..insanlara merhaba derken yüzlerine bakmalıyım ve yüzüme bakılmalı..özellikle tokalaşırken..ve merhaba dediğim kişiye hoşçakal da diyebilmeliyim en azından ve bana da denebilmeli..bu konuda sanal muhabbette bile dikkat ederim..açıkçası hoşçakal denmemişse bozulurum..cinsim..insana değer vermek..önemsemek..hiçbir şey sormak istemiyorum uzun bir süre kendime..zayıfladım eridim bittim..haydi nostalji yapalım..bizim için ama..hüzün kovan kuşu..

sağlıcakla kalın..

2 yorum:

AltınDişliHayriye dedi ki...

disimicimdengeliryanigolgemkendimden.

başarılar diyeyim (sendedebanade)

agin dedi ki...

*hayriye

gölgemkendimdengeliryanidişimiçimden..
ben de başarılar diliyorum..