22 Ekim 2009 Perşembe

bana bir masal anlat baba...

bana bir masal anlat baba
içinde bütün oyunlarım
kurtla kuzu olsun şekerle bal

baba bir masal anlat bana
içinde denizle balıklar
yağmurla kar olsun güneşle ay

anlatırken tut elimi
uykuya dalıp gitsem bile
bırakıp gitme sakın beni

bana bir masal anlat baba
içinde tüm sevdiklerim
içinde istanbul olsun

sözleri yavuz turgul ve cengiz onurala ait aynı zamanda cengiz onuralın kendisinin bestelediği hafızalarımızda yer etmiş ve her dinlediğimizde tüylerimizin diken diken olduğu bir şarkı.bu şarkı belki babasını yitirmişler ve baba sevgisi göremeyenler için daha acıdır.ama bunu hepimiz biliyoruz ki babanın bir tebessümü bile çocuğu çok etkiler...babalarımızla yaşanan tüm payşılmışlıklar için gelsin ve şansı olanlar için yeni paylaşımlara bir adım olsun geç olmadan...yazdıklarım bilmeden bazılarımızın acılarını tazelediyse de özür dilerim..

** şarkınıniki farklı yorumunu da ekledim hangisi hoşunuza giderse...

1 yorum:

M. dedi ki...

ilk dinlediğimdeki etkiyle bugünki bile aynı. cidden apayrı bir şarkı. heleki yeni türkü'den canlı dinleyebilmek. çok farklı şeyler hissettiriyor. geçmişin direk uyanıyor aklında. paylaşımın için sağolasın...