8 Ekim 2009 Perşembe

umutlarıma bir adım daha...

şu saatlerde 8 ekimin son anlarında aynı zamanda yeni bir yaşa adım atmaya hazırlanıyorum.yürüdüm bu akşam düşünmeden sadece yürüdüm...sonra baktım geçen yaşıma ama geçenle ilgilenmek pek huyum değildir.yeni gelene,tertemiz yaşıma baktım ve aktör olarak dizginlere daha sıkı yapışmam gerektiğini düşündüm.kafa karşıklıklarım,şüphelerim ile adım atmayı sevmem çünkü yeni adımımda da daha yeni şüphe ve karşıklıkların beni beklediğini biliyorum ve her adımımı kendimden emin atmaya çalışıyorum.bu büyük bir adım olucak.

umutlarıma yaklaşmanın heyecanı içerisinde olmak ayrı bir durum.istediğim üniversite,ideallerim,güzel günler ve aydınlık yarınlar...bu yaşımın bu isteklere atılmış bir adımım olması temennisiyle...

7 yorum:

M. dedi ki...

doğum günün kutlu olsun. herşey gerçekten istediğin gibi olur...

Adsız dedi ki...

doğum günün kutlu olsun :)) zaman zaman büyüdüğünü farkediceksin.yaşını bir fazla söylediğinde değil :) ve her farkettiğinde umudundan ve ideallerinden birşey kaybetmemen dileğiyle.. :)

agin dedi ki...

*kırmızı balaon a
teşekkür ediyorum,aslında kutladığın yaşama biraz daha dahil olmam:)hayatından sevgi eksik olmasın...

**gümüşdiken e
teşekkür ederim.büyüdüğümü fark etmek güzel olucak sanırım:)bu arada senin bloğun aracılığıyla senin tecrübelerinden faydalanıcam.umudum ve ideallerim ben kararlı olduğum takdirde gerçekleşir diye düşünüyorum.gerçekleşmezse bile çabalamam beni ''keşke'' sözcüğünden arındırır...seninde herşey gönlünce olsun ve yüzün daima gülsün;)

***aydınlık yarınların aydın insanları olmanız temennisiyle...çok teşekkür ediyorum..

M. dedi ki...

seninde hayatından sevgi eksik olmasın. sen bu kadar kararlı olduktan sonra eminim iyi yerlere gelirsin. hayat daha da anlamlı olmaya başlar.


gerçekten birgün aydınlık yarınların aydınlık insanları oluruz...

The SummerSon dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun! :) Tüm istediklerin ve dileklerin gerçek olsun :)

The SummerSon dedi ki...

Biraz geç kutladım ama yeni okuyabildim :)

agin dedi ki...

saol teşekkür ederim:)niyet daha önemli;)