26 Ekim 2009 Pazartesi

ben ve memleketim....

bu aralar memlekete dair umudum zayıfladı.belki üniversite sonrası moskavanın ayazında yaşamanın bir süre iyi geleceğini,nazım çektiği ıstırapları tatmayı düşünüyorum.ama sonra düşünüyorum rahat edemezsin memlekette bir şeyler yapmak istersin diyorum...

beni en çok üzen ise toplumsal her türlü soruna kayıtsız kalan ama milliyetçi duyguları üzerinden prim yaptırtan vatandaşlarım.keşke gereken yerde gösterebilseler tepkilerini....

şimdi bize kuzu olun diyorlar
yarın koyun gibi gütmek için

Can Yücel

1 yorum:

M. dedi ki...

köy entstitülerini kurmuş bir babanın oğlu Can Yücel. çok severim ben... ne güzel demiş şu dizelerde;

memleketin hali benim halim,
öyle bir kabız olmuşum ki
boğazıma kadar bok içindeyim...

cidden toplumumuz niye böyle derken birşey yapamamak çok üzüyor beni. birşeylere dur diyememek... susmak ve tepkisiz kalmak çok üzüyor beni.