14 Ekim 2009 Çarşamba

gün be gün....

cancağızlarım ben bugüne geç başladım ve sabah biraz koşmadım.akşam yuğmurda yürümüştüm,duş almadan uyudum.sabah uyandığımda duş almadan çıkmanın yanlış olucağını düşündüm veduşa girdim duştan çıkacakken elektirikler gitti ama sabunlu kalmadım yinede.sonra istikamet okul.derse geç kalan ben günü iyi bir şekilde geçirdim.bu arada okuldayken müzik odasında bir türkü duydum hoşuma gitti.''drama köprüsü'' suavi söylüyordu.youtube dan açmışlar.okuldan çıktım gebzede tüm yayınları bulabileceğin tek kitapçıya tudem bayiğine gittik.ntv tarih dergisini aldım ana konu nazımın da etkilendiği ''simavna kadısı oğlu şeyh bedrettin'' ve avrupada cadı yakma .derginin hediyesi de kalan müzik arşivinden seçilmiş yirmi bir kantonun olduğu bir cd.dergimi aldım dersaneye yöneldim biyoloji ve fizik derlerinden çıktım ve istikamat ev.otobüste muavin koltuğundaydım,şoförün yanı.para al üstünü ver yardım ettik şoföre.yemeğimi yedim aynı anda haberlere baktım.gazete okudum ece temelkuran ve hasan pulurun yazılarını karşılaştırdım.sonra çayımı içtim bakkala uğradım o ara adamın biri geldi maç kaç kaç dedi.bende benim takım sizn takıma 2-0 yeniliyor dedim adam yani dedi.ermenistan yeniliyor dedim.adam tip tip baktı biri arkadan gaz verse adam beni linç edicek eve geldim fizik çözdüm.türkçe soru bankasını okulda unuttuğum içinse türkçe çözemedim şimdi internette geziniyorum.sonra kitabımı okuyup uyucam...

bugünün ruhsuz muydu bu kadar derseniz valla böyleydi.duygusal açıdan beni etkileyen pek birşey olmadı....olduysada fark edemedim...

saygılarımla..:)

1 yorum:

kırmızı balon dedi ki...

drama köprüsü çok özel bir türküdür. birde ezginin günlüğünden dinlemeni şiddetle tavsiye ediyorum.