26 Şubat 2010 Cuma

bahçeli şort giyse

merhaba...bu hafta nasıl bir haftaydı anlamadım...insan hayatının ne kadar ucuz olduğunu gösteren trajik ölümler..yukarıdakilerin pastayı paylaşamamaları üzerine kavga etmesi...artık ilgilenmiyorum eskisi kadar..ben de ne oluyor..bende de gelişen bir durum yok...günlük eğlenceler..arada kendi gerçeklerimle yüzleşmeler..bu şekilde aksayarak ilerlemeye devam..geçenler de bir haber portalında aşk-ı memnu da final yazıyordu..şükür dedim..yapmadı final falan..benim hatrıma final bölümünde hepsi pijama giyse ne olur:)yaprak dökümünde ali rıza artık felç geçirse...arka sokaklar da bir de başarısız operasyon olsa..melekler korusundaki genç aşıkların çatışması sona erse...lan bunları izlemeden ne çok şey biliyormuşum..he birde kurtlar vadisinin en azından finalinde polat ölse ya da androit olduğu ortaya çıksa çok iyi olur..:)se sa diyerek yazmışım yazıyı..inanın bu dizileri izlemiyorum..zaten zaman da ayıramam bunlara..:)

sağlıcakla kalın..

Hiç yorum yok: