8 Şubat 2010 Pazartesi

heyecandan arta kalanlar

merhaba.bugün okulun ilk günüydü tatil sonrası...sabah heyecanla uyandım erkenden...traş oldum hatta oynayarak önce yüzümün sağ tarafını traş ettim tam ortaladım...baktım güldüm..kahvaltımı ettim okula gittim..heyecan devam...yahu okulda o heyecandan eser kalmadı herkes yabancı herşey uzak...sıkıldım...kafamı dinledim bol bol...meslek tanıtımı vardı hakim,savcı,avukat gelmişti umarım o meslekleri yapmak durumuna düşmem...

öğleden sonra vasili ile bedminton oynadık...rüzgar çıkınca bıraktık.ona ntv tarih aldık ben almıştım geçen zaten..sonra biraz oyalandık o eve ben dershaneye 9 a doğruda evde oldum...ilk gün böyle işte heyecandan eser kalmadı..düzelir,üstesinden gelebilirim bu durumların...dört gözle üniversiteye gitmeyi bekliyorum...umarım başaracağım o işi...

sağlıcakla kalın...

Hiç yorum yok: