3 Şubat 2010 Çarşamba

yorum yok beyler

merhaba.ben yine içimden gelenleri yazayım ama başta söyleyeyim biraz dizginliyeceğim kendimi..dün babam meclis tv yi açtı yani trt 3 tansiyon yüksek ben bir taraftan bilgisayara bakıyorum diğer taraftan televizyona...aman allahım bunlar nasıl vekil olmuş...bu makama seçilmiş insanlar nasıl bu kadar seviyesiz davranış sergiler..bu benim sadece konuşmalara verdiğim tepkiydi.bir baktım kavga çıktı...artık tepkim küfüre döndü..yahu siz halkı temsil edemeyecek kadar bayağısınız..militan gibi kavga etmeye gitmediniz oraya..hangi soruna çözüm getirdiniz..parti başkanlarınız askerleri gibi kavga ediyorsunuz..yazık çok yazık...sizler beni temsil etmiyorsunuz benim gözümde pek değeri olmayan mebuslar...tek saygım makamınıza keşke sizde o makama layık hareket etseniz...temsil ettiğiniz halkın sorunlarına çözüm bulsanız...ama sizden bunu beklemek de yanlış olur..

neden yanlış olur dedim...şuan ki siyasi partiler yasası ile genel başkan hegemonyası oluşuyor..bu başkanlar istedikleri adamı mebus yapıyor..halk istediği adamı seçmiyor aslında kaç kişi vekiline oy veriyor...onun dışında bu sistemde vekil olabilecek derecede yetkin insanların sayısıda az oluyor...o yüzden şahsım onlardan bir sorunu çözmelerini beklemiyor..ama bulundukları yere ve konuma saygı duymalarını ona göre hareket etmelerini istemek de en tabi hakkım..neyse engel olmalıyım kendime bu yazdıklarımla bile beni dava edebilirler tabi ulaşabilirlerse ama umurum da değil...keşke ulaşsalar...bugün de yarın da kalemim inandıklarımı yazacak..:)

sağlıcakla kalın...

Hiç yorum yok: