8 Şubat 2010 Pazartesi

fahrettin yoldangeçen de olabilirdi

merhaba.yahu şu yökün son kararı da iptal edilmiş...ben bu aşağı insanları biz gençleri kendi siyasi mücadelelerine alet eden insanları kınıyorum..hakkımı helal etmiyorum..adam hala biz çözeceğiz diyor..yök k...mı ye diye bir şarkı yapsalar vallahi ben o k...çıma da acırım yazık...:)kusura bakmayın bu insanlar terbiyemi bozdu..yoksa...

yahu bugün optiği dolduruyorum bizim dersane optiklerinde sadece soyad var..rahat rahat 4 harf dolduruyorum..bizim edanın soyad sığmıyor:)yahu bir de düşünsenize isim bölümü de var..isim ne hülagühan yaz babam yaz...abdurrahman sıkıysa kodla...bir de iki isimler var ama benim iki isim kısa olyor yine bazı tek isimlerle aynı uzunlukta...:)ismim kemalettin olsaydı aman ben de nelerden bahsediyorum yahu bunlar zaten hazır doldurulmuş geliyor..:)allah ösym den razı olsun...

sağlıcakla kalın...

*dün yeni bir parça ekledim..musa eroğlunun sesinden telli turnam,ben türkü de severim..umarım beğenirsiniz..yarından itibaren izleyicilerime şarkı ithaf edeceğim..:)

Hiç yorum yok: