2 Şubat 2010 Salı

merhaba.yazmayacaktım ama engel olamadım kendime...şimdi yeni gündem maddelerinden birisi aihm aldığı yeni karar olacak.ama şu saate kadar gördüğüm yorumlar bile buruk bir tebessüme sahip kıldı beni.bir cephe islam ülkesi olarak gördüğü devletin kafa kağıdında din ibaresinin dolu olması gerektiğini düşünüyor,insan olmaktan yurttaş olmaktan önce dindaş olmayı bir payda olarak görüyorlar...diğer bir cephede ise zafer kazanmış asker edası var ve bu karar sanki bu dindarlara karşı büyük bir kazanımmış gibi hareket ediyorlar.yahu benim anlayamadığım bu iki kesimin bu tabi karar üzerine yorumlar yapıp tartışma konusu yaratması.din insanların kendi doğası ile birlikte yaşayacağı olgu ise bu karar da gayet tabii...din ibaresine gerek yok çünkü kişisel..benim için memlekete, uyruğa da gerek yok ya neyse beni geçelim...dilerim insanların sadece insan olmalarıyla göze alındığı bir dünyada buluşuruz...

sağlıcakla kalın...

Hiç yorum yok: