7 Şubat 2011 Pazartesi

merhaba..

sırtımı verdim radyatöre oturuyorum yatağımın üstünde..bir karar verdim sıkılmayacağım..nasıl olcak ben de bilmiyorum..bir de yarın sokağa çıkmayı düşünüyorum..şu aralar değişiklik isteği var ya..ondan ötürü olsa gerek..saçlarımı kestirmeyi düşünüyorum..bir de dün düşünürken yine..bakın hep düşünüyorum demek oluyor bu..bu aralar libidomun asgari düzeyde olduğunu farkettim..bir de libido nasıl bir isim..dondurma markası olur ondan..serkanın yediği dondurma pendo mesela..arkadaşın face den giriyorum ben arada..baktım da..bu yeni filmin muhabbeti dönmüş..biz de klasik kutuplara ayrılıyor insanlar hemen..film konularında bile..bilmem mehmet efendi o şarkıyı söylemiş olabilirmiş ama..bülent amca zamanında söylüyormuş..haksızlıkmış..yahu ordaki ana tema..aşk..ağla..gül..ve ordaki çift ile ilgili fantaziler geliştir..mesela ben izlesem ahh çekerim heralde..bir aşklarına..bir de yatak sahnelerinde fantazilerim aklıma gelir..yatak sahnesi olup olmadığını da bilmiyorum tahmin..ayıp falan değil..filme gitmeyi düşünüyorum da..dinç olduğum bir gün gitmeliyim..zira uyurum falan..güneşte ne güzel vuruyor..günler uzamaya başladı farkettim..çok güzel bence..seneye bu zamanlar yazımı sarıkamışta karlı bir havada yazmak ümidiyle..

sağlıcakla kalın..

2 yorum:

xavinin görümcesi dedi ki...

türk filmlerini boşver. tron a git. gittiysen bi daa git. sen bonus değil misin zaten, o saç kestirsen de aynı kestirmesen de :D

agin dedi ki...

ismini sevmedim kız..ne o tron..nasıl bir değişiklik yapacam o zaman? kafa yorarım bir ara bu konuda..