26 Şubat 2011 Cumartesi

merhaba..

dudaktan öpülerek uyandırılmak..üç yaşındaki kuzenim yiğit de olmasa..benim için yaşanamayacak bir durum heralde..üniversite işi için yurt dışı fikri de var kafamda bir şekilde..ve uluslarası bakalorya olmadığı için şu şartlarda okuma imkanı bulabileceğim en iyi üniversite viyana üniversitesi..ama almanca..ben almancaya ısınabilemedim..der die das..kim nerede nasıl..kural kural..bugün çizgi film açtım kuzene o uyudu ben izlemeye devam ettim..içimdeki çocuk ne ka can ne ka canlı..bir de şirinleri izledik sonra..haftalık burç yorumum olumlu..günlük yoruma göre de param falan var..ama gidip bakayım dedim..1 lira 75 kuruşum vardı sadece..onun da 50 kuruşu kaldı..olala beatrice demeyi seviyorum..bir de var ya..bu dönem dizilerini seviyorum..hani o dizinin geçtiği şehirin kendine özgü bir kültürü falan oluyor..keşke ben de o dönem orda yaşasam diom..hanımın çiftliği..öyle bir geçer zamanki gibi..bizim gebze de kültür kalmamış..o ne ki..doğalgaz çok para üşümemek lazım..kar yağsın..bir de yaşamak güzel..hayat sevince güzel..bir gün gelir de unuturmuş insan..oynayın kız oynayın..erkekler ağlamaz..bitliste beş minare..ak akçe kara gün içindir..ayağını yorganına göre uzat..çapımız çevremizden geniş..

sağlıcakla kalın..

Hiç yorum yok: