28 Şubat 2011 Pazartesi

merhaba..

eller ayırsa bile yıllar ayırsa bile..biz ayrılamayız..yeter bu kadar ayrılık..yahu bugün ödül törenlerinin görüntülerini izliyorum..ne kadar keyifli..bir de hani bize göre ahlaksız olan tebessüm etmemizi sağlayan görüntüler de oluyor..


o elin orda ne işi var..hayır bu magnumcu ablada pek hoşlandı..yeri mi orası..
bu hareketin tek açıklaması var..kıskandı..ulan benim neyim eksik diyor içinden..ve bari grup diyor..


bizim şımarık abi ilk bir neye uğradığını şaşırsada işin nereye gideceğini anlıyor..


adam artiz umursamıyor gibi davranıyor..herkes durumdan mutlu..benim dedem hariç..


çakma harika avcı yaptığı işten aldığı keyifle elleri havaya kaldırsada..magnumcu abla ve artiz abi öyle keyifliler ki..seyirciye bu gece daha uzun bizim için diyorlar resmen..

evet efendim başbakan demiyor muydu batının ahlaksızlığı alın işte..çoluk var çocuk var..seviyorum lan bunu..bir de oscar törenlerinde bir ablamız yanlışlıkla küfür etti ya..favorim o benim..ya karısının adını unutan hacı..olur olur..o an yanlış bir isim söylemesinden iyidir..düşünsenize baldızının ismini söylüyor..baldız baldan tatlıdır misali..

blogger engellenmiş diyorlar hoş ben daha engelle karşılaşmadım..bu sevindirici..ama kapatanın..münasip yerlerine it sıçsın..

2 yorum:

. dedi ki...

sdsafasf.. o sondan 2. poz fotoşop de baağa. paul ü nası ellerler. :D

agin dedi ki...

yok gız gerçek..ellemiyor..gayet avuçluyor..bardem denen adamın da görüntüsü çıktı john ile mi ne öpüşmüş..