10 Şubat 2011 Perşembe

merhaba..

ne diyor genç ozan sıcak çok sıcak daha da sıcak olacak bu gece..devamı da var efendim tabi ama bu kadarı kafi..bu gece sıcak olmayacak..dünkü yazımda biraz romantizm akımından etkilendiğimi gördüm..efendim..biliyorsunuz ki barcelonalıyım ben..tek eşlilik evet..ama yapılan araştırmalara göre tek gecelik ilişkilerde de hemşehrilerim önde gidiyor..amaç sadece böyle soğuk geceler nasıl daha sıcak geçirilebilinir..sapıkça mı oldu bilemedim bak şimdi..türkçenin benim sesime yakışan bir dil olmadığını farkettim..ses tonumdaki seksapaliteyi öldürüyor..uygun dili bulmalıyım..bir de geçen gün üzerimizde uçuşan ishal olmuş kuş sürüsü..yağmur gibi tuvaletlerini yaparken..ben de montumdan isabet almışım..vapur beklerken de o kadar bak dedim serkana..o da yok dedi..ama trende mont elimdeyken gördüm..bir de kıvırcık kıvırcık diye bağıran kumpirci teyze..ecnebiler içinde beni rencide ettin..efendim bir de o gün gittiğimiz panelde..bizi serseme çeviren son konuşmacıları kınıyorum..bir de maşallah herkesin gözde rayban kemik çerçeve..entellektüel kitle..rayban gözlük..fular..ve ağızda ooğğğkeee..bir de siber uzam..falan..alsana entellektüel eleman..bir de ben ne çok bir de dedim..artık yazının başından koptum..seviyorum sizi..neden diye sormayın..sizi ilgilendirmez..seven benim kime ne..

sağlıcakla kalın..



*yazıyı gece paylaştım ama videoyu 10 saat falan sonra koyuyorum canım öyle istedi..ben dizidekini koymak istedim..bence güzel..

2 yorum:

. dedi ki...

ray ban ini tak da gel anam.

kıvırcık mı :D :D öldüm :D merinos heyt o.O

agin dedi ki...

ben daha alamadım o gözlüklerden alırım bir ara..
merinoos mu:D brokoli kafa koyun kafadan sonra merinos..ooğğkkkee..