15 Şubat 2011 Salı

merhaba..

duştan çıkar çıkmaz aynada kendimi görmem hoşuma gidiyor..ben bornozumu da seviyorum..bornozumla uzanmayıda..biraz zayıfladım..bir de spora başlasam biraz iyi olacak..aslında iyi olacak çok şey var da..ol deyince olmuyor..kar yağsın..bahar gelsin..dün evde bir çok dans figürü üzerine çalıştım..kendimce harmanlama falan yaptım..kişiliğim kıvraklaştıkça vücudum da kıvraklaşıyor..yaşamaktan değil de yaşayamamaktan korkmalıyız bence..var ve yok..acı ve tatlı..hayat beni güldürüyor..ekstra acılı adana çiğköfte yiyorum..param yok..babamdan almıyorum..mutluyum ben..ve hayat güzelse..hepimiz mutlu olabiliriz..artık odamdan sıkıldım..iki yatağımdan da soğudum..annemin arada yat demesine kızmıyorum artık..saçmalıyor çünkü..yaşadığım yerden sıkıldım biraz..bence sevebilmek önemli..hayatı insanları..ve kendini..

sağlıcakla kalın..

3 yorum:

Serkan dedi ki...

senin figürlü danslarını bilmez miyiz..

feanor dedi ki...

bornoz candır lan.

agin dedi ki...

*serkan
lan oküz bunlar farklı..biraz yırtık modda..

*feanor
bir şeyin yolu bir oluyor..ama neyin biilemedim..aklın olsun..