20 Şubat 2011 Pazar

merhaba..

dün kelimeler kifaytesizdi..bugün de sesim..ben futbol müptelası değilimdir..hatta sıkılırım bile maç izlerken..bugün izleyek dedim..izlemez olaydım..hem ses gitti..hem dayak yeme ihtimalim vardı..zira alay ederim falan izlerken eğleneyim diye..hem de yenildi benim takım..neyse sevinsin küçük takımlar..bir de pazar akşamı istanbul izmit istikametinde..e5 kenarında birini gördüyseniz beni gördünüz..şanslısınız..bir an korktum..yarın haber olurum diye..agin isimli genç polisin yaptığı operasyonda tutuklandı..fuhuş batağındaki genç..iş başında yakalandı..ya da başkalarının bölgesinde işe çıkan genç öldürüldü..fuhuş sektöründeki mafyalaşma gencin canına maloldu..ama tabi öyle bir şey olmadı..o genç..alışveriş merkezinde artiz artiz koşarken görüldü..bugün burç yorumumu okudum bir yerde..aşk 1 sağlık 1 iş 2 para 4..dayım harçlık verdi..ne kadar doğru bu işler..dayım babamı ben de dayımı pişti de yendim..tabuda da dayımla fırtınalar estiriyoruz..bir de ablam ne zaman güzel müzikler dinleyecek merak ediyorum..ölüm nedenim olur o şarkılar..tüm hatalarımın bedelini ödüyorum heralde..günahsız ölücem ben..siz de ortak olun diye yazının sonuna ekliyeceğim..ki bu yine az da olsa katlanılır cinsten..bir de artık bileklik takıyorum..siyah ve beyaz renkli..zıtlıkları hatırlatsın her zaman..uçları..uzun oldu yazı..şarkıyı paylaşma zamanı..

sağlıcakla kalın..



*işkencede kullanılanı mustafa ceceli söylüyor..ben bunu paylaştım ama..

Hiç yorum yok: