25 Şubat 2011 Cuma

merhaba..

bugünü yaşamak istemem bir daha..biriciğim..benim hayatımdaki en önemli kadınlardan biri olan anneannem bugün rahatsızlanmış..ve ben bunu otobüste bir tanıdıktan öğrendim..neye uğradığımı şaşırdım..canım anneannem sabah düşmüş..zavallı dedecim de ne yapacağını şaşırmış..annemler ambulans falan gitmiş işte..korkuyorum..canım benim bir de hastanede gördüğü kızından şiddet gören yaşlı bir teyze için de ağlamış..ve ölüm lafı geçince kızıyorum..ona sarılırken çaktırmadan gözyaşlarını silmek..seviyorum seni canım anneannem..dün de çarşıda yürüken gözlerimden yaşlar akıyordu..ama onun nedeni soğuk ve rüzgardı..ama ağlıyorum sandı heralade insanlar..ben ağlamıcam diyorum ama gözyaşlarım durmadı bu hafta..kafam karışık..boşluklar dolmuyor..

sağlıcakla kalın..

Hiç yorum yok: