9 Şubat 2011 Çarşamba

merhaba..

çok şey istemiyorum yahu..bugün kafamdaki kulaklığı kırdım ve telefonumu fırlattım..şov yapan ergen tribinde değil..sırf karşımdakine zarar vermemek için..o kadar sinirliydim ki..şu saate kadar baş ağrısını çekiyorum..ve bugün ellerim daha fazla titriyor..umarım bir daha böyle aciz bir duruma düşmem..neyse ne demiştim çok şey istemiyorum..evet hayatımda koca bir boşluk var..ve artık yeni şeyler söyleyebilmek istiyorum..hayatımda yenileri istiyorum..açıkçası sorgulamak istemiyorum geçmişi geleceği bugünü..arkadaşımın aldığı yeni türkü albümlerini dinliyorum..yeni bir hayat..yeni insanlar..ve en önemlisi yeni biri diyorum..her şeye rağmen tebessüm ediyorum..hayat güzel..ve ben hayatı yaşayabileceğim en güzel şekilde yaşamak istiyorum..

sağlıcakla kalın..

Hiç yorum yok: