8 Nisan 2011 Cuma

merhaba..

bugün arkadaşlarla buluştuk..sonra ben serkan ve hanımefendi istanbul istikametine yöneldik..serkan tuzlada indi ben ve hanımefendi devam ettik..bu arada serkan bana hediye almış..bu konun içinde bulunduğu başka bir yazı gireceğim için sonra bunu geçiyorum..işte ben trnde küçük bir arkadaş buldum..ben ve küçük kızın sohbeti..çevredeki kalabalığın bizi izlemesi..neyse ben ve hanımefendi haydarpaşa iskelesinde vapur beklerken bir insan geldi..tabi turnikeden geçebilmesi için önce çantalarını geçirebilmesi lazımdı..orda ben devreye girdim..biraz da kestim..sonra bir teyze geldi ona da yardım emek gerekirdi..onun çantayı da vapura taşıdık..neyse efendim..biraz ıslandık hanımefendiyle istiklalde..kıyafet bakarken güzel insanlar gördüm..ama artık pek ilgimi çekmiyorlar zira..ben benim olsun çamurdan olsun modundayım..çiftlerin mutluluklarına öykünüyorum..sonra durağa gittik..ben taksim beylikdüzüne bindim 145t allahım trafik..ikinci kattayım..bir kere yer kalmadıktan sonra biri çıkıyor bakıyor yer yok iniyor..peşinden başka birisi..itimat yok..neyse efendim..bir ara önümde oturan birinden çok kötü bir koku geliyordu..neyseki erken indi..yanıma hoş bir insan oturdu..yol uzundu maşallah uyumalar falan..ama durun ondan önce bir kız çocuunun sesi geliyor anne ben yukarı sen de gel dedi..allahım o küçük kız nedir öyle maşallah bizon..üzüldüm..sonra genç bir kız bindi türbanlı..koridordan geçemiyor..montofon cinsi bir inekle yarışır yani..sonra oturdu bir koltuğa yarısı dışarıda..ona da üzüldüm..neyse işte  yanımdaki insanın telefon sürekli titriyordu..pek mesaj atmadı ama hep mesaj geldi..neyse otobüs bayağı boşaldı..o boşlukta biz hala yanyana oturuyoruz neyse insan geçti yan tarafa..sonra birbirimizi süzdük sırayla..bir baktım benim durak..merdivenlere tam gittim döndüm insana sonra indim..canım öyle istedi..yatağımdan uzakta bir garip hissediyorum kendimi..burdan döndüğümde yeni şeylerle karşılaşmak istiyorum..beni mutlu edecek..burdayken de olur..çariçe katherinanın dediğine göre bu belayı aramak oluyor ama..öyle belalar güzel be..şarkı paylaşıyorum..içerden ses geliyor o şarkıyı paylaşıcam..

salıcakla kalın..

Hiç yorum yok: