11 Nisan 2011 Pazartesi

merhaba..

yorgunum biraz..bugün tam üç tane deneme oldum..matematik geometri..sosyal..edebiyat..ağlama ezel ağlama..dayıı..çok gülüyüorum bu sahnelere..düşünüyorumda şaka mıyım ben..şaka mısın sen..her şey şaka mı..sonra bir cümle geliyor aklıma..bir kadın söylemişti..her şakanın altında yatan bir gerçeklik vardır..o zaman açılsın kelimeler çıksın herşey ortaya..gerçeği şakada gizlemektense olduğu gibi söylemek..şuan en çok istediğim şey..herkese onlar hakkında söylemek istediklerimi söyleyebilmek..kırılırlar..üzülürler..ya da istediğim yanıtları alamam..ben..işte onlar sayesinde iyi yalan söylemeyi öğrendim..samimiyetsizliği..bencil oldum..kendimi hep kendime saklıyorum..kendimi hep seveceğim insana saklıyorum..kendimi hep geleceğime..kendimce oluşturduğum ütopyamdaki temize ve güzel saklıyorum..bahçedeki çiçek açan şeftali ağacı da mutlu eder beni..saatlerce gökyüzünü seyretmek de..ürküyorum ama..birilerine zarar vermekten..kırmaktan..elliyemiyorum hayvanı..ondan korktuğumdan değil kendimden korktuğumdan..ben bir anda tutup koparamam ayrık otunu..dikkat ederim zarar vermeyeyim yanındaki çiçeğe diye..biraz yoruldum işte bugün..zamanın hızına ancak yorularak ayak uydurabiliyorum..

sağlıcakla kalın..

Hiç yorum yok: