21 Nisan 2011 Perşembe

merhaba..

melankoliye inat yaşasın hayat..dün ablamın başına gelen kazaya bakın..arabadan iniyor bu bagjdan bir şey alacak..öndeki arabayla da bayağı bir mesafe bırakıyor..o ara bagajla uğraşırken kendini yerde buluyor..öndeki araba geri geri gelip onun arabaya vurunca arabada geri tepince bizimki yerde..ben biraz güldüm hani..geçen haftada merdivenden düştü..annem aşağıda mutfaktan bağırıyor noldu..ben gülerek düştü düştü diyorum..hasta mıyım ne...bunlara gülmemem lazım..dün babam banyoda ablamın ojelerinden birini düşürüp kırmış dolabı açınca..içeri gelmiş aseton düştü kırıldı diyor..nedense buna bayağı güldüm..bugün çocuğun biri geldi durakta saçlarının böyle olması için bir şey yapıyor musun dedi..evet diyip keklemek vardı ama..fırsat kaçtı..canım bugün fesleğen soslu makarna..cacık..ızgara köfte..köri soslu tavuk falan çekti..sinirlerim bozuk..sıkılıyorum..telefonum bozuk..kapanıyor arada..ortadaki tuş bazan kendi kendine basıyor..hem lira da yok içinde öyle boş boş taşıyorum..arayanım soranım da yok..dramatik oldu dimi..işte diğer eve gidince bahçedeki ağaçlara bakayım dedim..tam o esnada kafası çalışmayan yengemin elinde bel ile ağaca müdahale etmeye hazırlandığını farkettim..biraz sert çıktım anlamadığı işlere karışıyor..geçen sene çileklerin bir bölümünü ot diye temizlemişti..o evde olmadığımız zaman pek kontrol edemiyorum haliyle..neyse ağaç kurtuldu..bu taşımak için dibini açmaya falan çalışmış..yağmurlar iyi geldi biraz..çok  pis şiddet eğilimi var..yarın bahçe işleriyle uğraşabilirim mesela..daha fazla boğulmak istemiyorum..uyuyacağım..

sağlıcakla kalın..

Hiç yorum yok: