26 Nisan 2011 Salı

merhaba..

sabahtan beri dönen ve ağrıyan bir baş ile yaşamaktayım..hasta oldum galiba..duş sonrası terleme falan..geçmiş olsun bana..geçen yaz çanakkaleye giderken harem otogarında bir insan gördüm..insanın içini bir hoş eden türden..sonra bu insan ile aynı otobüse bindik..aynı yerde indik..aynı servisle aynı mahalleye gittik..bir gün sonra halk otobüsüne bindim ve bir durak sonra bu insan bindi..aynı yerde indik..belki kaderin cilvesiydi..ayağıma gelmiş fırsattı..şimdi hastayım ya ölürsem bol bol ağlayın..dua falan istemem mutlu olun..bir de içinizdekileri söyleyin..eğer ölmez de kurtulursam ben yapamam heralde bunları..artık geçti benden..iki kişilik yatağımın olması gerekse kötü olmaz dimi..

sağlıcakla kalın..

2 yorum:

Beyaz Çiklet dedi ki...

Geçmiş olsun.Bu arada şarkı güzelmiş dinlememiştim.

agin dedi ki...

*beyaz çiklet

teşekkürler..güzel ve gerçek..