13 Nisan 2011 Çarşamba


merhaba..

haftasonu yukarda afişini paylaştığım etkinliğe katılmak istiyorum..tabi sadece pazar katılabileceğim..serkan kişisi haberdar etti sağolsun..seneye daha fazla etkinliklere katılabilmek ümidi içerisindeyim..
bugün dersanede iki insanı çantamı karıştırırken gördüm..rahatsız etmek istemediğimden yanlarına gitmedim..tanımıyorum da..insan bir de züğürt olunca kaygısı olmuyor..eskiden olsa koşardım..
şimdi ben çok sıkılıyorum..bunalıyorum..boğuluyorum..bir süre bloguma yazı girmiyeceğim diyorum..ama bir bakmışsınız yarın girmişim..bir de bugün kantinde bir klip gördüm hoşmuş güldüm bayağı..dumanın bir klibi genç bir eleman oynuyor..bir de gülşenin klibi vardı ona koptum..biri iyi olduğundan güzeldi..diğeri rezil..beni hatırlaynız..gidiyorum bütün aşklar yüreğimde gidiyorum kokun hala üzerimde..kafama sıkar giderim..gidiyom gidemiyom köyüzden geçemiyom..seni atacağım poşete yazık..bu sonuncu ne alakaysa..hayde gidelum hayde..baltalar elimizde uzun ip belimizde biz gideriz ormana heyy ormanaa..

sağlıcaka kalın..

Hiç yorum yok: