12 Nisan 2011 Salı

merhaba..

en son ne zaman kime sitem ettim bilmiyorum..demek ki insanlardan beklentim yok pek fazla..garip..bugün sıkılınca açtım dolabı şortumu giydim..üzerine mavi mintanımı..sonra da ceketi çıkardım askıdan..bence güzel oldu..güneş gözlüğünü takınca bir de daha havalı oluyor..can sıkıntısı işte..

bir de arakadaşlarımdan en son aldığım hediyelerin fotoğrafını paylaşayım..saolsunlar..anlamlı ve güzel hediyeler..ortadaki de serkanın hediyesi geçen gün aldığı..


tabi fotoğraflar kötü..bozuk telefonumun pek iyi olmayan kamerasıyla çektim..evdeki makinayı bulamayınca öyle olması gerekti..


bir de benim bir ara bahsettiğim emektar kalemim var..5. senesindeyiz..üniversiteyi de onunla bitirmeyi arzuluyorum..


hangi konu diye merak etmiş olabilirsiniz..integral tekrarı yapıyordum..yani konu integral..bunlarda can sıkıntısından..ve size genç bir ozanın sözleriyle veda ediyorum..seveni arıyorum..unuttum..heh gören söylesin..bu da sıkıntıdan..

sağlıcakla kalın..

Hiç yorum yok: