25 Nisan 2011 Pazartesi

merhaba..

üzerimden tır geçmiş gibi bu akşam evde 40-50 insan vardı..ve yemekli bir toplantı..böyle aile toplantısı istemiyorum..her bahar ne yazık ki var ama..bir de yaşlanmıyor bizim aile üyeleri 10 sene öncede aynıydılar..ama kendime bakıyorum..mutasyona uğramışım..bir de artık daha az ekmek yiyorlar..sağlıklı beslenme olayı..ama yemekteki performanslarına diyecek yok..

bugün öğlen kısa bir uyku molası verdim..ve rüyamda bir blogger vardı..siz hiç rüyanızda blogger gördünüz mü..ben gördüm..bakın sayayım sırasına göre..serkan ve glaskas var zaten..gümüşdiken..kırmızı balon..junıor..bugün de günlüğünü tutan delikanlıyı gördüm..en sert rüyam junıor ile olandı..çünkü rüyamda o trende ben istasyonda..camdan beni uyuz ediyordu..yani değişik..tamam blog bağlılığı olur da..rüyada blogger görmek..normal mi..tabi ney kime göre normal neye göre normal..

bir de bugün duş alırken farkettim ailecek ösym mağduruyuz..büyük ablam kopyalı kpss ye girmişti..ben malumunuz şifreli ygs..küçük ablamda sorunlu alese girdi..mağduruz hakim bey..

sağlıcakla kalın..

*az önce yanlış bloga girmişim yazıyı..yine demokrasi güncesine girmişim..
**düzeltiyorum diye yine demokrasi güncesine girmişim..uyuma zamanı galiba..

Hiç yorum yok: